Valami van a levegőben

Speedzone

Most őszintén, melyik autóbuzi szívét dobogtatják meg a villanyautók? Kinek kéne olyan kocsi, amit nem is kell vezetni? Senkinek! Mert a megszállottak a kormány mögött boldogok, és csak ott érzik magukat igazán szabadnak. Hangos, szagos és karakteres gépekbe szerettek bele, nekik nem felesleges teher, hanem élmény a kocsikázás. Erre játszik rá rendesen a Dodge.

Bátran szembe mennek az aktuális trendekkel, és igazi bivalyerős dögöket gyártanak annak a kritikus tömegnek, aki még hisz bennük, hadd higgyen tovább! Igazi amerikai autók ezek, izomautók, amikre egyszer minden kisgyerek vágyott. És odaát úgy tudják mindezt előadni, hogy felnőtt fejjel is azonnal rohanunk apuhoz, hogy ha a várost nem is, de legalább egy Hellcatet vegyen nekünk, az sem baj, ha nem automataváltós.

Ha a 707 lóerő önmagában nem lenne elég, ez az új reklám mindenkit meggyőz majd, aki egy kicsit is bukik a filmekre. A nyolcvanas éveket idéző hangulat az esti felvételekkel, a jellegzetes fényekkel, a sejtelmes kikötővel, az üres felüljáróval mind-mind telitalálat. Phil Collins slágere, az In the Air Tonight épp ilyen közegben írta be magát a filmtörténelem klasszikus jelenetei közé az ikonikus Miami Vice sorozatban.

Ez a világ elevenedik meg a 1,5 perces kisfilmben, ami végre arról szól, amiről szólnia kell: a csapatásról. Szép munka, bár a narrációt nem erőltetném, a legjobb rész, amikor mindenki kedvenc dobolós részénél beindul a kemény fánkgyártás. Engem megfogott, mert én még ebben a világban voltam gyerek, de mi van a mai srácokkal? Nekik mond valamit? Remélem szerintük ez nem csak öncélú környezetszennyezés...

Címkék: dodge, mozgókép, reklám
http://speedzone.blogstar.hu/./pages/speedzone/contents/blog/16319/pics/lead_800x600.jpg
dodge,mozgókép,reklám
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Hozzászólások

Ezeket a cikkeket olvastad már?