A Top Gear legyen velünk!

Speedzone

Szerződés aláírva, horribilis összegek kifizetve, most már csak pár hónapot kell kibírni a három legendás műsorvezető, Jeremy Clarkson, James May és Richard Hammond nélkül. A Top Gear szellemisége viszont addig sem pihen. A Ford új reklámkampányának ugyan semmi köze a trióhoz, a megdöbbentő, sőt, néha drasztikus ötletekről mégis rögtön ők ugrottak be. Ha unalmasnak tartod a reklámokat, adj nekik egy esélyt, nem bánod meg!

Az alapötlet egyszerű: valaki kiposztolja valahova, hogy nem hisz a Fordnak, erre a Ford elrabolja az illetőt és bizonyít. Ha akarja, ha nem! Az első kisfilmben oroszlánokkal zárják össze Pault, aki nem hisz a könnyen tisztítható padlóban, majd Francois következik, akit fellógatnak egy daruval, mert nem hitt az oldalsó rögzítési pontok erejében. Hans a telefonját félti, ezért jól meglóbálják a levegőben, végül jön a kedvencem, Fernando és Pablo sztorija.

Miért ez a legjobb? Mert úgy sodorja veszélybe a kételkedőket, hogy nem ijeszti őket halálra, és úgy bizonyít, hogy tényleg mutat valamit, ráadásul még egy nagy csattanó is jutott a végére. Rég nevettem ilyen hangosan és szívből egy autóreklámon, amiért piros pont jár! Külön dícséretet érdemel a modern kommunikációs felületek szerepeltetése, mert manapság az emberek nagy része tényleg ezeken lóg. #telitalálat

Címkék: ford, mozgókép, reklám
http://speedzone.blogstar.hu/./pages/speedzone/contents/blog/20872/pics/lead_800x600.png
ford,mozgókép,reklám
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Hozzászólások

Ezeket a cikkeket olvastad már?