Újra szól a hatlövetű

Speedzone

Két hónap alatt összeraktuk, majd nulla tesztkilométerrel a háta mögött egyenesen beledobtuk a mélyvízbe a csapatós Mercit. Egy apró, magas szalmabálákkal körberakott, nulla szélmozgás melletti nyolcas pályán tiltáson forgattuk a 37 fokban két teljes napig. Minden emberi számítás szeint fel kellett volna forralnia a vizet, ki kellett volna lőnie az égbe a hűtősapkát, de nem. Az elméletem, mely szerint a nagy olaj- és víztöltet garantálja a jó hőelvezetést, bevált. Oké, egyszerű paraszti logika, de működik.

És működött a C280-as Mercedes is, méghozzá fényesen, szépen és pontosan terelhető volt, ereje is elegendő és igazán haddelhadd-módra lehetett terelni.

Ettől függetlenül volt bennem egy kicsi félsz, amikor beleültem, hiszen a siker és a sok kapott mosoly eufóriája olykor feledtetni tudja az apró, de intő jeleket (kattog valami vagy sem? lóg a kormánymű? jobban kanyarodik egyik oldalra, mint a másikra? Mondjuk egyik sem fordult elő, de…).

Aztán beröffent, ugyanolyan határozottan, egészségesen és tettrekészen, mint mindig, én pedig tudom, hogy sok kemény kilométer áll még előttünk és többé senki ne mondja nekem, hogy a C-Mercivel nem jó csapatni, csak a BMW-vel, mert utóbbiból volt már sok, most ebből is van és legalább olyan jó.

Amúgy is, nem tökmindegy, mivel játsszuk ezt a játékot? Egy vérből valók vagyunk, ti meg én. Lőjük neki, hadd szóljon!

http://speedzone.blogstar.hu/./pages/speedzone/contents/blog/42208/pics/lead_800x600.png
drift,mercedes-benz,speedzone
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Hozzászólások

Ezeket a cikkeket olvastad már?